[ ALL ] [ a / b / map / trip ] [ meta ] [ Search ]

/b/ - Antyczni bogowie spierdolenia

Email
Subject
Comment
CaptchaCAPTCHA Image
File
Embed
Password (For file deletion.)

[Regulamin] • [Informacje] • [Kontakt]

 No.7085[Reply]

fajne

 No.7139

słucham tego gówna w pracy
zniszczyć bombami atomowymi to mało



File: 1572894455661.atenszon.ml.png (435.45 KB, 577x577, 1.png) Google iqdb

 No.7020[Reply]

Nowy słowofiltr
4 posts omitted. Click reply to view.

 No.7057

>>7054
informacje to profap

 No.7058

>>7057
a-ale jest no nut november

 No.7060

>>7058
dobry goj



File: 1572814246161.atenszon.ml.jpg (145.85 KB, 1024x768, piwnica anona.jpg) Exif Google iqdb

 No.6862[Reply]

na którą macie jutro do pracy?
15 posts and 1 image reply omitted. Click reply to view.

 No.7005

>>7001
nie, dobry pushup

>>6862
na 7 ale to mój ostatni dzień w tej chujowej robocie więc pewnie spierdole po 10 i zostawie ich z masą papierków

 No.7030

>>6976
wojtek to ty? xd

 No.7055

>>6979
chujowo i codziennie mysle o tym, ze chce zdechnac
nie mam znajomych ani nikogo

>>7030
nie



File: 1572896968557.atenszon.ml.jpg (286.08 KB, 768x1024, 71992_094_123_30lo.jpg) Exif Google iqdb

 No.7044[Reply]

dajcie najlepsze webmy z whitem

 No.7046

>>7044
walter white?

 No.7049

obrzydliwe cipsko

 No.7053

dajcie white



 No.7032[Reply]

>Users online: 10
co do kurwy
4 posts omitted. Click reply to view.

 No.7041

>>7040
nikt nie chce siedzieć z wykopkami

 No.7045


 No.7048

>>7045
xDDD



File: 1572299005447.atenszon.ml.jpg (187.52 KB, 1080x1080, 157229676468846214.jpg) Exif Google iqdb

 No.6154[Reply]

Znowu się wkleił
9 posts and 2 image replies omitted. Click reply to view.

 No.6991

czemu jaglak był bialy jak nie trenował a teraz jest mulatem?xD

 No.7024

>>6991
Podczas treningu mięśni odbytu doznał kontuzji w postaci skurcza.
Od tamtej pory gówno wychodzi przez skórę.

 No.7043

>>7024
xDDDD



File: 1572824545438.atenszon.ml.jpg (63.19 KB, 564x564, 432d7cb83d7ea2a20eff20c2e8….jpg) Exif Google iqdb

 No.6886[Reply]

Jaka jest wasza dupokanapka?
17 posts omitted. Click reply to view.

 No.7013

>>6886
nie wiem czy to dupokanapka ale poswiecam mnostwo czasu na zdobywanie roznych informacji, czytam ksiazki, przegladam strony w necie, potem kategoryzuje je i ukladam w wordzie podzielone na kategorie, rozne kraje maja swoje akapity, poszczegolne religie, firmy od gierek, firmy od komorek, raperzy, troche z ekonomii roznych info
lubie tez narkotyki rozne czasami zazywac, bardziej psychodeliki niz stimy czy inne gowna ale nei gardze jesli jest cos nowego albo dobrego, poznawczo, bo mnie interesuje faza
lubie tez rozmawiac z ludzmi (ale tylko jesli dobrze sie z nimi rozmawia)
duzo ogladam na YT wykladow (powiazane z punktem pierwszym) albo jakich zajawkowiczow jak AIAGI, gierki rozne, technologiczne takie, wyklady lewicujacych (racjonaliste.tv) i prawakow (michalkiewicze czy inne takie) czy psychologiczne
no i gram w gierki
najwiecej to czytam, codziennie przegladam kilkanascie stalych stron z roznych dziedzin i zbieram tam znalezione informacje (punkt 1)

 No.7016

ogrodnictwo w sensie sadzenie róznych warzyw i takie tam

 No.7022

druk 3d, arduino, dłubanie przy autku



File: 1572893029402.atenszon.ml.jpg (28.48 KB, 474x358, ppepe.jpg) Exif Google iqdb

 No.7012[Reply]

200 głupich kurw dało się wyrolować jakiejś random s00ce z twittera, która sprzedawała im lewe bilety na koncert koreańskich pedałów XDD Locha wyjebała je na 60 kafli i ponoć uciekła do Korei.
Czujecie to anoni XD
>znaj kogoś jedynie z internetu
>nie wiesz jak się nazywa
>nie wiesz o nim literalnie kurwa nic
>przelewasz mu hajs tak o
XDD Moja mandolina teraz
2 posts omitted. Click reply to view.

 No.7018

>>7017
nie mam szefa bo nie jestem pierdolniety zeby zarabiac 4 euro jak ty i cala twoja rodzina psow
18k zl to ja zarabialem w dwa miesiace na budowie w reichu robaku a nie odkladac w dwa lata ja pierdole wy jestescie karaluchami

 No.7019


 No.7027

>haha kurwy
>haha pedały koreańskie
niezły brainlet post opie, przeklej na wilno to ci zaklaskają



File: 1572888838116.atenszon.ml.gif (95.32 KB, 250x200, #xD.gif) Google iqdb

 No.7000[Reply]

TATATATATATATATA
2 posts omitted. Click reply to view.

 No.7007

>>7003
jak dwóch kurwa przecież sam tu postuję nawet ty jesteś mną

 No.7009

xdddddddddd

 No.7010

>>7007
co on powiedzial?



File: 1572883434809.atenszon.ml.jpg (118.25 KB, 1024x768, 353729.jpg) Exif Google iqdb

 No.6971[Reply]

co wiecie na temat bekacza z Wrocławia?
dla niewtajemniczonych tłumaczę:
>Kobiety co najmniej od końca lipca opisują, że podczas podróży tramwajami, ten człowiek zaczepia je: dotyka, beka, czka, pluje, próbuje wciągać w nieprzyjemne rozmowy

to anon?
15 posts omitted. Click reply to view.

 No.6992

>>6988
>kurła

 No.6993

>>6992
kompromitacja cwelni
już wiemy na czym siedzi i nie są to chany

 No.6995

>>6993
heny ale zachodnie. w polskich internetach nie ma za bardzo gdzie lurkować



Delete Post [ ]
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30]
| Catalog
[ ALL ] [ a / b / map / trip ] [ meta ] [ Search ]