[ ALL ] [ a / b / map / trip ] [ meta ] [ Search ]

/b/ - Antyczni bogowie spierdolenia

Email
Subject
Comment
CaptchaCAPTCHA Image
File
Embed
Password (For file deletion.)

[Regulamin] • [Informacje] • [Kontakt]

File: 1573295510534.atenszon.ml.jpg (283.25 KB, 1440x960, 5.jpg) Exif Google iqdb

 No.7557[Reply]

Nigdy nie srałem więc pytanko dla srających:
czy seks jest dla was tak przyjemny jak myśleliście czy sie zawiedliście na pierwszym razie?
15 posts and 6 image replies omitted. Click reply to view.

 No.7598

>>7580
bez gumy + locha wie jak użyć cipy > ręka > bez gumy + locha z luźną cipą > w gumie

 No.7605

>>7585
nieironicznie tez tak twierdziłem na twoim lvl, spodziewaj się niespodziewanego o ile nie gnijesz non stop w piwnicy

>>7589
też hormony buzują i dotyk też, także potwierdzasz moją tezę

 No.7650

a lud bez gumy to fajny jest?



File: 1571707252461.atenszon.ml.jpg (25.27 KB, 600x338, mówienie do banana.jpg) Exif Google iqdb

 No.5442[Reply]

halo kto mówi?

 No.5450

File: 1571727561775.atenszon.ml.jpg (93.37 KB, 1000x669, graphicstock-young-busines….jpg) Exif Google iqdb

dzień dobry halo? coś przerywa musi pani mówić bliżej do banana

 No.5457

File: 1571747463383.atenszon.ml.jpg (71.51 KB, 1280x801, 61857ee86f7a3cd7c019eefda0….jpg) Exif Google iqdb

>>5450
a idź ty zboczeńcu

 No.7642

moshi moshi



File: 1573295476578.atenszon.ml.png (60.35 KB, 500x399, 16-26-19-we-need-you-to-la….png) Google iqdb

 No.7556[Reply]

Jak pozbyć się obrzydzenia do siebie? Nie wiem czy tak jest ale wydaje mi się że mam żałosny głos przez co wstydzę się mówić, jak słyszałem siebie na nagraniach to robiłem się czerwony że wstydu. Z profilu imo wyglądam jak sraka obtaczana w rzygowinach i boje się pokazywać ludziom a jestem grubo po 20
To wychodzi czasami nie czuje tego ciągle ale zdarza się wstydzę się siebie i nie wiem czy mam powody. Nie mam wpojonej samooceny przez starych nawet mam zaniżona
Macie tak?
6 posts omitted. Click reply to view.

 No.7596

>>7594
ale to już jest xD
ale tym razem nie dostałem ssri tylko leki np. na sen i na pobudzenie
ze mną już nie da się nic zrobić bo to jest w temperamencie i charakterze zakodowane, niska samoocena, rezygnacja
jedyne co w zyciu moge robic to stawac sie w czyms lepszym i byc z tego zadowolonym, pietno zjebanych nastoletnich lat bedzie zawsze i w rozny sposob bedzie sie objawiac
jestem samcem unikajacym, wczoraj czytalem Czastki Elementarne Houellebecq i tam fajnie przedstawia typ spierdolenie, taki fragment był fajny o samcach alfa, beta i omega, beta próbuje dlatego białorycerze to bety, alfa ma to od razu nawet nie musi nic robić, alfą się nie stajesz alfą jesteś genetycznie, a omega to osobowość unikająca, zamiast się bić o cel to spierdala od grupy i idzie w swoją stronę. nonkonformizm i indywidualizm? tak ale omegostwo to jest, unikasz bójki, do tego drapieżnicy to widzą, a taki ktoś to najłatwiejszy cel dla psychopaty, bo jak unika to się boi i jest najsłabszy
to jest już przesądzone z tego nie da się uciec

 No.7597

>>7596
i co masz zamiar dalej robić z zyciem anonie?

 No.7600

>>7597
strugglowac to zycie nie ma innej opcji
musze isc do gownoprac na pol roku a potem po prostu zyc w duzym miescie na wynajetym i nie marudzic, zdrowy jestem to trzeba docenic ze nie zdycham na razie na nic



File: 1572828056831.atenszon.ml.jpg (1.98 MB, 3120x4160, IMG_20191101_102510.jpg) Exif Google iqdb

 No.6914[Reply]

Depresyjne Anony myją zeby czy wyjebane? Ciekawe jak tam stan uzębienia anona od posiłków przed treningowych xD

https://www.newsweek.pl/polska/prochnica-zepsute-zeby-polska-newsweekpl/42gp9r9


Jak przypomina specjalistka, z badań przeprowadzonych na zlecenie Ministerstwa Zdrowia w latach 2010-2012 wynika, że występowanie próchnicy w Polsce spada w bardzo wolnym tempie w porównaniu z wieloma innymi krajami Europy. Na przykład, polskie 12-latki mają średnio 3,5 zębów dotkniętych próchnicą. Tymczasem badania epidemiologiczne wskazują, że na przykład w Danii liczba ta wynosi 0,6; w Niemczech i Norwegii – 1,7; w Rumunii, Czechach i na Białorusi – ok. 2,1; na Węgrzech – 2,4; Bułgarii – 3,1. Gorzej od nas wypadają: Litwa, Słowacja i Chorwacja.
11 posts and 2 image replies omitted. Click reply to view.

 No.7006

t. anon od posilkow i mam rozjebane zeby bo nie mylem dlugo i chodze do dentysty co kilka miesięcy xD

 No.7008

>>7004
kurwa znam loche weganke ktora ma bardzo brzydkie zeby, prochnice widoczna i je te granole i tofu, kasze od lat a np. aralka jak przeszla na weganizm widzieliscie jej zeby? anon na gorze jakis zapostowal
to ma sens

 No.7593

myjcie zeby anony, znam jednego typa który na 25lv ma dosłownie całego wpierdolonego zęba przez próchnice i nadal tego nie leczy bo nie ma ubezpieczenia i pieniedzy, ciekawe kiedy zdechnie przez tego zeba i jakies zakażenie.



File: 1571155915715.jpg (246.48 KB, 500x566, comment_2XFeSJbaSP7UhMt1Cs….jpg) Exif Google iqdb

 No.4982[Reply]

Kto wymyslil doomera?
To jest dla mnie cos niesamowitego bo sie z nim utozsamiam w kazdym obrazku ja pierdole
Postuje tu rozne doomery spotkalem tez doomery lochy na dole doomerka bedzie i to jest prawda, kobiecy przegryw jest mozliwy seks to nie zycie
21 posts and 15 image replies omitted. Click reply to view.

 No.7542

>>4982
ja wymyśliłem
AMA

 No.7562

>>5366
to

Z ameryczki razem z suvami przyszła moda na depresję xD

Od zajebania reklam gabinetów psychoterapeutycznych, bo po 20+ roku życia każdy ma na ciebie wyjebane, chyba, że jest w stanie coś od ciebie zyskać, to się przylepione jak rzep do psiego ogona.

 No.7592

>>4982
połowa młodej populacji z mniejszych miast polski to doomerzy, bo albo bezrobocie i przegryw albo zapierdalanie u janusza za najniższą i zero perspektyw.



File: 1573355434073.atenszon.ml.jpg (201.14 KB, 1080x1080, 72783036_2922098291143773_….jpg) Exif Google iqdb

 No.7582[Reply]

Znowu to zrobił szaleniec

 No.7586

a ty co? dalej sam?

 No.7588

znowu się wkleił?



File: 1573375759729.atenszon.ml.png (862.45 KB, 700x904, 126919951053.png) Google iqdb

 No.7587[Reply]

chodźcie na erisa
https://erischan.org/b/


File: 1573228613570.atenszon.ml.jpg (213.48 KB, 580x360, it_to_02.jpg) Exif Google iqdb

 No.7511[Reply]

Nareszcie jest TO gówno z napisami i sobie obejrze
a wy co oglądacie?
1 post omitted. Click reply to view.

 No.7518

to https://youtu.be/vOxG6sm4wxg?t=365 zaczalem sie smiac ze to pierwowzor kewina samego w domu XD

sugerowanie ze nie

 No.7521

>>7518
a nie jednak nie home alone to 1990 a to 92

 No.7583

>>7511
Ehhhhhhhh spodziewałem sie czegoś lepszego



File: 1572041166792.atenszon.ml.webm (710.77 KB, 480x360, 1572038784283318034.webm) Google iqdb

 No.5893[Reply]

Ciekawe co tam u niego xD
6 posts omitted. Click reply to view.

 No.7486


 No.7487

>>7486
i robi viloga*

 No.7577

File: 1573332153404.atenszon.ml.jpg (86.75 KB, 800x450, chuj.jpg) Exif Google iqdb




File: 1573308446918.atenszon.ml.jpg (101.13 KB, 554x143, kc.jpg) Exif Google iqdb

 No.7573[Reply]

Taka prawda.

 No.7576

mati dawaj go bo my go nagrywamy



Delete Post [ ]
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30]
| Catalog
[ ALL ] [ a / b / map / trip ] [ meta ] [ Search ]