[ ALL ] [ a / b / map / trip ] [ meta ] [ Search ]

/b/ - Antyczni bogowie spierdolenia

Email
Subject
Comment
CaptchaCAPTCHA Image
File
Embed
Password (For file deletion.)

[Regulamin] • [Informacje] • [Kontakt]

File: 1573420325913.atenszon.ml.jpg (14.79 KB, 400x225, diana ss.jpg) Exif Google iqdb

 No.7714[Reply]

mm


 No.7704[Reply]

wale kon i fajnie jest wtedy

 No.7708

zajebiste crystal castles
pilem do tego browary w parku 10 lat temu to byly dobre chwile lubie to



 No.7701[Reply]

YT to najlepsze co mogło się przytrafić ludzkości.
1 post omitted. Click reply to view.

 No.7705

nie kryja sie nawet z tym kurestwem

 No.7706

ten uczuc gdy sie kurwia do dion theme z lineage 2 to jest moja mlodosc cala a one machaja dupami do ost z tego

 No.7707

przeciez to jest kurwa na tej roze dla bialorycerzy XD



File: 1573395109882.atenszon.ml.png (4.6 KB, 224x224, indeks.png) Google iqdb

 No.7646[Reply]

ile tu przesiaduje osób w godzinach szczytu? na wilnie była łapanka i pobanowali dosłownie każdego anona, który zakładał inne tematy niż chinska bajka/gierki/słodkie dziewczynki a teraz płakusiają że martwo i nikt nie postuje, super czan kurwo.
21 posts and 1 image reply omitted. Click reply to view.

 No.7683

>>7682
każdy chce leżeć a robić ni ma komu

 No.7684

>>7683
na chany już nie ma co robić to ostateczne rozwiązanie kwestii chanowej, to upadek sceny

 No.7702

ja nabijam zmieniajac ciagle ip jak z tora nie moge tostowac



File: 1573412620917.atenszon.ml.png (121.81 KB, 377x302, min.png) Google iqdb

 No.7694[Reply]

postujcie coś nudnego bo śmieszno


 No.7669[Reply]

postujcie coś śmiesznego bo nudno

 No.7671


 No.7692

xd



File: 1572783457484.atenszon.ml.gif (1.3 KB, 227x255, muminfeel.gif) Google iqdb

 No.6772[Reply]

Dopiero 13 a ja już zwaliłem dwa razy

Już wiem o co chodziło z szambowym coomerem, coraz bardziej się nim staję, podczas masturbacji krzyczę i warczę a jak dojdę to walę jeszcze 20-80 sekund żeby przedłużyć orgazm, bo tamte mnie nie zadowalają
23 posts and 1 image reply omitted. Click reply to view.

 No.7676

>>7640
co on powiedział?

 No.7679

>>7640
no waleniem sie wyzbywasz potrzeb cielesnych bo tak bardzo wyjebane w lochy i związki, a po tygodniu nofapu to byś nawet samotną matkę z 3 gówniakami chwycił zeby tylko zamoczyc.

 No.7680

>>7579
i jeszcze wczoraj zwaliłem przed snem
dziś też zamierzam walić



File: 1571953415387.atenszon.ml.jpg (124.64 KB, 960x720, 1561314654183496116.jpg) Exif Google iqdb

 No.5772[Reply]

>cipeczki tyłeczki cycuszki czy stópeczki
co lepsze?
4 posts omitted. Click reply to view.

 No.5796

>>5793
ja bym wolał:
ruchanie w odbyt, pieszczenie odbytu, lizanie odbytu a na koniec spust do pachnącego odbytu

 No.7656

ale suczyska jebane

 No.7675

File: 1573402192307.atenszon.ml.gif (2.4 MB, 354x200, 1513953140218.gif) Google iqdb




File: 1572127627587.atenszon.ml.jpg (18.24 KB, 319x331, 150262771851060453.jpg) Exif Google iqdb

 No.6038[Reply]

jezdzi jeszcz lolifox bo mi link nie dziaua?
5 posts omitted. Click reply to view.

 No.6092

>>6091
to akurat niemozliwe

 No.7641

nie wiem

 No.7670

>nieposiadanie minimum 10 najpopularniejszych chanow dodanych do zakładek
>z takimi tu siedzimy
lolifox.moe



File: 1573390487725.atenszon.ml.webm (2.81 MB, 320x240, 1567592941446.webm) Google iqdb

 No.7609[Reply]

Co sądzicie o vidrelu?

Chore, wynaturzone?

Czy raczej dorośli ludzie mogą robić co im się podoba póki nie robią osobom postronnym krzywdy.
1 post omitted. Click reply to view.

 No.7645

>>7609
>>7638
jaki smrut tutaj ja pierdole, co to za pytanie wogule?
a ty z tym XD wypierdalaj na grupki

 No.7660

>>7645
>co to za pytanie wogule?

Z pizdy twojej starej kurwo. Normalne pytanie.

Boże dorośnij wreszcie.

 No.7663

Co w tym dziwnego?
Ja juz zaakceptowalem to ze 20 letnie sliczne lochy jedza gowno i oglaszaja sie jako sluzba toaletowa na portalach bdsm
Potem taka spotykasz i myszka nie daje po sobie poznac co robila a gowno zjadla



Delete Post [ ]
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30]
| Catalog
[ ALL ] [ a / b / map / trip ] [ meta ] [ Search ]